BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 22 June 2012

Wan Daireksyen .





Okay , Assalamualaikum guys . What a hectic month seh -____________-  macam macam problem yang menimpa diriku yang begitu berharga ni . Study dah tunggang langgang , buat ape semua tak jadi . Asal ni ? Haaaaih , dugaan . But , sokay , kayuh slow slow , semuanye kita face dengan satu persatu , biaselah hidup ni , tak lepas dari dugaan . Kan ? so , aku memang jenis yang lambat nak update belog , so what ? follower aku pun 22 je :P so , aku pun nak start cerita ni , Bila aku balik je dari Terengganu lepas , terus komputer aku buat hal -.- memang watdefaaaaaak gila ahh , tak tahu ape masalah komputer tu , kanser kod , aku start je , 6 jam lepas tu baru skrin komputer tu baru nak muncul -.- Damn . Tapi sekarang semua dah okay dgn bantuan my beloved Abah yang sanggup mendermakan beribu ringgit ke kedai komputer . Thanks Abah :)

Okay , itu cerita pertama , yang kedua pulak , bila balik je hostel , memang best ahh bila dapat jumpa dengan kawan kawan yang tidak kurang sama perangainya dengan Syaitan ni . K kidding je . Memang happening gila ahh bila dah dapat jumpa balik ni kan , macam macam cerita dapat aku dengar , movie barulah , lawak baru , lucah baru , Errrkk , typo . salah salah ! Melawak je ni , yang bace ni  mesti pikir bukan bukan kan ? Issssh issshhh -.- K lepas tu , esok nye start la pulak sekolah , macam biase , result midterm paper keluar , macam biase result guwa macam lagi teruk dari kelas last kod , kalau ade kelas last , aku yang lagi last dari kelas last tu -.- Haaaaih , maybe aku dapat result camtu atas usaha aku yang macam kelas last kod :( Wake up Nuqman !

Okay itu yang kedua , Now yang ketiga , well yang macam kita tahu sekarang , demam Euro la kan ! Yeaaaaaaaaaaah ! Godai Belanda Godai Sepain Godai England ! Hidup German ! Hahaha , aku die hard fans German dari aku kecik lagi :D Tapi kat hostel ni susah sikit ahh nak tenmgok match bola nih , tapi ade satu hari tu , just tinggal pelajar tingkatan 4 dgn 5 je , tetiba je warden yang memang kejam , kejam , kejam , kejam , kelakar macam Hulk ni bagi kitorang tengok bola . Memang terkejut jugak ahh , kenape tetiba dia bagikan , sebelum ni tak pernah pun . Kalau orang mintak balik sebab nenek meninggal pun dia tak bagi . Betapa kejamnye dia . K kidding je . Tapi time dia cakap camtu , aku dengan sorang member aku ni dengan automatiknye sujud syukur . Aku pun tak tahu kenape aku buat . K aku ade lagi nak cerita ni , pasal aku dgn kawan rapat aku Qarin yang aku cerita pasal kitorang masuk sukan tu , tapi tak nak ahh cerita sekarang , Just wait k . Babai :)




#Renung renungkan dan selamat beramal :)

No comments:

Post a Comment