BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 26 December 2011

Aku sayang Boxer aku siri 2 :>


>

Assalamualaikum guys :) okay , ni sambungan siri 2 guwa , so , bacelah kalau korang tengah bersedih lepas putus cinta ke , putus tunang ke , bacelah ey , sebab entri entri guwa boley buat darah korang naik :)


Okay , korang nampak gamba gamba model yang aku paparkan ni ? yang gamba kat atas tu yang macam eksaited gilegile muke die tu yang siri fes punye , yang bawah tu yang kedue :) Ahaaaaaks <3 comelcomeycomel kan dierang ni ? Aku pun tak tahu aa asal buat sebegini rupa -.- ahh biarlah ! ni semua guwa punye bukan lu orang punye ! bhahahaha !


Okay yang si specky ni pun student MRSM jugak , die pun same kene tendang keluar dari sekolah aku -.- sentapps T.T dah aa comey dohhhh -.- okay guwa miang , bhahaha ! BTW , aku ade jumpe die kat pasar tani , ohhhhh , eksaited gile dohh :) hek hok hek hok :) okay , nak cerita ape lagi ni ? cite pompuan seksi ? ahaaaaks ! tak baik mohhh -.- dosa dosa , guwa dah clean aa :) okay aa , papehal solat jangan tinggal , baru macho dohh !


#syasya , sory aku tak buat pasal kau -.- kering idea , nanti aku buat gempakgempak pasal kau bile kau nikah ke ape ke :)kay ahh,
                                                                                      



#aku nak pegi berak , tak tahan dohh -.- assalamualaikum :)




 

No comments:

Post a Comment