BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 22 December 2011

Tak tahu la nak tulis ape -.-

Assalamualaikum guys :) haaaih , nak buat belog ni senang jea tapi nak pastikan Belog ni tak besawang , betaik cicak , bepenagih dadah tu yang susah -.- , dah berape hari aku tak hapdet , so hari ni aku free , jom bace entri aku , bhahahahahaaha =..= . Hari ni , bile aku bukak jea pesbuk , penuh newsfeed dengan PMR , yaaa , hari ni student form 3 seluruh Malaysia pegi ambil result , sekolah aku takde lah hebat mane , dalam 189 orang gitu dapat 9A , kurang sikit aa daripade Batch aku en , batch aku dapat dalam 205 9A , biase jea , sekolah asrama penuh lagi terer woooh =..= .

Errrr , ingat lagi time zaman aku mude mude dulu :0 time aku form 3 gitu :) #
sekarang aku form4 Best ohh time tuh , time tu laaa zaman nak mengenal erti erti cinta , lucah , agama , pedajal orang , cikgu , macam macam aa :) Tahun tu laa penuh dengan amal ibadatnye , hormat cikgunye , PMR kan , habes pebende tu , tak ingat dunie daaaaah :) kan kan ? time tu , study same same , semangat jea study , berusehe ni ! yaaaaah -.- tapi aku tak dapat pun , biase biase jea , member member aku yang power power dapat result gempak . Jeles gak ahh , tapi nak buat guane en , dah aku pun tak berusehe nak dapat result cemerlang :'> sentapsss ohh , Ahhhhh , mende tu dah bertahun aku lupekan , sekarang nak mengadap SPM ni pulak , haaaaaih , oiiii KEMENTRIAN PELAJARAN MALAYSIA ! ape lagi kau nak bagi kat kiterang ni -.- UPSR  la , PMR la , SPM , ape lagi ape lagi ! gedik dohh KPM ni =..=

Okay sambung balik , alaaaa , PMR jea pun , not a big deal laaa bro :>tu baru jea permulaan hidup , kan kan , ade banyak lagi kene hadap . Aku tengah mangat ni pasal SPM ni :> bhahahahaha , well , aku kan student cemerlang every year :> okay itu tipu =..= 
. Tapi korang rase dh cukup pandai tu boley berjaye ke dalam hidup ? tak boley jugak ohhh , kau dah pandai gilagilagila babeng pun kalau kau tak solat , tak hormat cikgu , tak hormat member , tengok video lucah , pedajal cikgu ,, boley berjaye ke ? ^_^*  tadi , aku ade dapat mesej dari member aku , '' Nuq kene jage hati , jage mata , banyak bace quran , tak tengok bende haram , Nuqman pasti berjaya :> '' Sungguh sweet kan mesej tu , bagi aku leeee :) yaaah , betul tu , kite ni kene banyak ingat kepada ALLAH , makin jauh kite daripadeNYA , makin sesat lah kite , kan kan ? kay ahh , maleh nak menaip panjang panjang ni :> Kay guys , aku nak pegi berak dulu , Assalamualaikum :>


#yang pasal result PMR tu , aku tipu jea :>



#hanye untuk berseronok , Renung renungkan dan selamat beramal :)

No comments:

Post a Comment