BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 8 December 2011

Penat -.- tapi BEST :D

Assalamualaikum :) okay hari ni memang gilegilegilegile penat weh -.- sumpah dohh ! penat , tahu tak penat tu ape ? ahh , whatever , hari ni aku memang penat ! korang penat tak ? ahh , aku lagi penat laaaa ! # korang mesti nak terajang aku en asyek cakap penat penat :) dalam hati mesti dah carut carut en :) ahhhhh , mampus aku memang PENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT :) Okay dah dah , mengarut jea aku ni -.- okay sebenarnye aku nak story aa sikit kat korang ape aku buat hari ni en , best gile koddd dan PENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT .


Okay aa , semalam kat group aku ade member aku cakap ade match bola dengan ex sekolah aku , so memang ramai aa nak join en , ye aa dapat jumpe kawan kawan lame en , korang ade kawan ke ? aku ade . Then , dierang kate kene datang sebelum pukul 8 sebab taknak maen panas panas en , bile aku tengok jea '' sebelum pukul 8 '' , aku rase macam baaaaa -.- , takde aa , awal gile kodd pukul 8 , korang ingat aku buat ape kat rumah weyyyy ! tak tengok ke kat jadual aku tu ! ahh , biarlah , pukul 8 pun boley laa en . Pukul 7.00 aku dah siap mandi dah sebab rumah aku nak g sekolah takde lah jauh mane tapi nak tunggu bas tu la macam celaka sikit -.- cukup menyampah aku . Then , aku pun tunggu laa kat bus stop en , pastu , aku mule senyum sampai telinge en sebab dah nampak bas yang aku nak naik . Pastu aku speed aa en berharap aku lah orang yang pertame dapat naek bas tu kan sambil menjelir lidah kepade warga mas kat belakang aku en , bhahahaah , okay itu tipu -.- pastu , bile bas tu sampai jea betul betul jea depan aku , aku terus dengan banggenye naek bas tu dan driver bas tu cakap kat aku dgn muke menyindir yang penuh dgn celake yang memang dapat menganjing aku .


Driver Bas celake : adek , ni bas untuk wanita jea yang kau naek ni pahal -.-
Aku : ohh , yeke ? sorry sorry # sumpah macam FAKKKKKK !



lepas turun dari bas tu , barulah ade bas yang betul . Kat dalam bas yang aku naek tu pun adelah mende yang agak ,,, bodoh aa -.- . Aku berdiri kat sebelah laki cina ni , lepas bape minit camtu , tetibe jea die speaking cina sorang sorang -.- ape jadahnye cina ni , sambil die speaking cine tu die boley lak die ketuk ketuk cermin bas tu , # okay lu memang gangster beb ! dah dah la speaking cina sorang sorang wey -.- lepas tu , barulah sampai kat sekolah aku yang kucintai :) turun turun jea , jumpe dgn member en , so memang happy aa ,pastu terus masuk sekolah jumpe dgn member member laen . Best ohhhh :) pastu , terus siap siap pegi padang lawan bola , kiterang maen 45 minit 45 minit , macam Malaysia la men :) pe barang maen 15 15 minit :) Lepas habis maen bola tu , maen tangkap gamba pulak pastu ade sorang member ni ajak pegi rumah die , rumah die besar ohh ! ade swimming pool lagi , so , memang ramai aa pegi , ade jugak member member lain yang dah balik en .
Sampai sampai jea kat rumah die nih , aku memang dah stim aa nak terjun kat dalam swimming pool die :) tapi azan pulak en time tu en , so , SOLAT DIDAHULUKAN YE KAWAN KAWAN :) Habis jea solat zohor , memang tak ingat dunia dh member member aku ni dengan kain pelekat pun die bantai terjun kolam sekali , alaaahai bangangnye -.- takde aah , tipu jea :)

Time mandi kolam tu laa yang best , orang kalau dh penat maen bola en pastu terus terjun kolam , memang ade la yang menjerit menjerit sebab krem , time tu la fikiran aku nak buat jahat , rase nak bogel kan jea member aku tu , sampai nak buat jea ,BRUUUHHH BRUHHH ! bunyi guruh pulak ohhh , memang ALLAH nak jage aku aa dari membuat dosa ;) ahaaaks ! pastu , hujan pun turun , best ohh , sume bogel dalam swimming pool tu , pastu masing masing tunjuk anu kat member member en , takde aaa :0 tipu jea  ! bhahaha , takde nye kiterang jahil macam tu kan ;) lame gak aa mandi dalam kolam tu en , pastu makan makan lagi , memang best :) Dah habis mandi tu , sume pun siap siap la pakai baju nak balek en , sebelum balik tu , kiterang snap snap ;) ahaaaks ! Dah habis snap snap tu , kiterang pon terus gerak bus stop en , time tu laa macam celake nak tunggu bas -.- aku rase kalau aku berak ke tido ke sempat lagi tu , punye laa lame nak tunggu , itu yang buat aku PENAAAAAAAAAT tu -.- haai , dah agak sejam camtu barulah dapat bas , time tu ramai ramai berpisah T.T #sedih ohh , lepas ni dh susah dh nak jumpe member lame ni. Baidewey  , aku memang rase best aa hari ni :)


okay aa , aku dah penat menaip ni , panjang pulak entri kali ni , kay aah , aku nak pegi berak aa jap , sakit perot dohh -.-


#untuk seronok seronok jea , Renung renungkan dan selamat beramal :)

No comments:

Post a Comment