BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 13 December 2011

entah -.-

Assalamualaikum . Hai semue , hai -.- hai -.- , okay ekcheli , aku malas nak hapdet blog , tapi takpe aa , aku gagahkan jugak le diriku ni mengadap lappy yang agak besar dan tebal dari kamus dewan bahasa dan pustaka , okay itu tipu . Bangang aa kau ni Nuqman , cite aa elok elok -.- okay okay , sebenarnye aku penat bukan ape , bukan aku study 25 jam ke maen bola ke maen pompuan ke ape , aku senanye baru balik dari terengganu , cuti cuti gitu , alaah ape kelas holiday kat Malaysia ye dok ? okay Nuqman kau dah bajet sangat ni -.- bhahah , cuti cuti kat Malysia pun best ape ? kan kan ? dierang ade ke hutan hutan macam kite ni ? mat rempit cam kat negare kite nih ? ade ke ? tak de en ? so , bercutilah kat Malaysia ey , okay dh dh , mengarut ni -.-
 . Kat Terengganu tu aku just pegi Pulau Redang , kat situ aku paleng suke time snorkeling aa , best ohhh , berenang renang dengan ikan , macam ikan ade weh , best ! cantik , pastu berenang sebelah pompuan omputih , lagi besssst ! bhahahahaha !
stim jea aku :) takde ahh , hehe


Kay ahh , aku malas nak cite panjang panjang pasal aku bercuti ni , kalau bercuti , mesti seronok en ? ye dak ? haaaaaaa ! kejap ! hehehehe , sejak akhir akhir ni aku suke maen miscall dengan member member aku , hahaha , best dohh ! #okay aku tau mende tu agak bangang -.- ahh peduli ape aku , aku suke kodd :) aku ade sorang member ni au , aku miscall aa die banyak kali , pastu die pun miscall aku balek au , time die miscall aku tu aku angkat aa en , aku pakai DIGI die MAXIS  , memang bersen aa kedit die melayang en , bhahaha , tiap kali die miscall aku angkat ,pastu die hantar meseg kat aku  au , '' siot aa kau ! asal kau angkat dohhh ! '' . memang aku gelak aa , bapak menyetan err aku ni :) bhahahaha !




#okay entri kali ni boring sikit -.- kbai :)

No comments:

Post a Comment