BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 27 November 2011

AKU SEHELAI BOXER :)

ASSALAMUALAIKUM .Seluar dalam adalah penting bagi laki laki diluar sane kerane ia dapat menjage kemaluan laki itu sendiri atau lebih dikenali sebagai spenda . Pade era globalisasi ini , spenda tidak lagi digunekan kerna banyak mendatangkan problem kepade lelaki kerna berlaku nye kesempitan dan kesukaran bernafas kepade kemaluan si pemakai . Jadi lelaki kini lebih memakai boxer  kerana lebih memberi keselasaan kepade si pemakai . Ia menyenangkan , memudahkan pergerakan dan pelbagai lagi , ye , boxer hebat ! aku sehelai boxer . aku telah dilahirkan di US ( UNITED STATES ) , wahh , vogue gitu tempat aku :) banyak boxer boxer jenama telah dihasilkan di situ seperti , gucci , renoma , alain deloin . Aku drpd jename Renoma , wahh , gaye gitu ;0 kemudian aku dihantar ke Malaysia :)

DiMalaysia , aku dapat tahu Malaysia juge menghasilkan boxer yang hebat hebat , tapi aku ade dgr , ade seorang laki mati secare ttbe setelah memakai boxer buatan Malaysia tu -.- , tak tahu nape , then , aku dihantar kesebuah shopping complex , disitu aku ditayang bersame rakan rakan baruku . keesokkannye , aku didatangioleh seorang lelaki , hmmm , hensem , tough , woahhh ! aku suke die :) then , die pun membeli aku . Setibanye dirumah tuanku , aku dicuba untuk dipakainye , wauuu , besar juge , hak hak hak ! tough rupenye tuan aku ni :) aku suke laaa , setiap hari tuan aku memakaiku , setelah dipakai , aku dibasuh , dijemur , dan tiap tiap malam  aku dikucup oleh tuanku dengan penuh nafsu . Okay itu tipu -.- , aku disayangi , dibelai , aku sayang tuan aku :)

Jangan sangke air yang tenang tiade buaye , ade satu mase tu , adik kepade tuanku datang memerikse laci tuanku , kemudian die melihatku , membelek belek dan terus memakai aku , disaat die memakai ku itulah , baru ku perasaan , ohhh , badak ke manusia kah die ni ? adik tuanku seorang yang sangat sangat gemok :( disaat die cube menyarungku , ttbe jea aku tersangkut di pangkal pehenye , ahhhh , aku dh agak dah , die ni mesti tak lepas ni ! kemudian die memakse ku untuk sampai ke pinggangnye , ahhh , sakit sakit ! aku sampai tak boleh bernafas -.- dengan sempitnye , busuknye , besarnye kemaluan die , erggghhh -.- , aku rela mati drpd dipakai oleh si gemok ni . Lebih memeritkan , die ni tak pernah pernah tukar boxer selain aku , apekejadah haram die ni , pengotornye ! pade satu saat tu , daki daki si gemok ni terlekat dibadan ku , ohhhh , sungguh menggelikan u ! dan apabile dibasuh , daki daki tu tak hilang hilang , akhirnye , aku dibuang kerna banyak daki daki yang terlekat dibadanku ;(


Tamatlah riwayatku sebagai sehelai Boxer ;(



# untuk seronok seronok jea ;) kbai :)

2 comments: