BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 25 November 2011

KENANGAN :)

Assalamualaikum :) hai :) # bajet ade jea yang bace -.- , weeeeeeeey , tahun depan aku form 5 , gile aa weh , tanokkk aaa aku , SPM dohh , erghhh , memang hard aa tahun depan en ? aku student sekolah AGAMA amek 11 subjek , gile kentang , tak tahu la boley skor ke tak ni :(

Aku ingat lagi time jahil jahil aku dulu , time yang paling seronok dalam life aku as student , form 3 , tahun PMR :) aku ingat lagi habis jea PMR , sume member member aku jadi SETAN SETAN DURJANA :D gahahahahaha ! setan habis aa :D # tapi aku tak :) aku baik jea :) hehehe , dierang sume ni memang tak sah kalau tak FLY :) FLY adalah satu bahase yang digunakan oleh budak budak asrama , fly lebey kurang macam lari keluar aa dari asrama en , member member aku ni sumenye pegi cc (cybercafe ) , best gak aa kat situ en , macam macam ade , movie , game , blue :) , eh ? takde aahhh , kat situ aa dierang sume ni lepaskan gian :) gahahahaha , ade satu part ni memang aku tak boley lupe aa sampai sekarang , ade satu member aku ni , name die ajis , sedap sedap die tengah maen game ,,, ttbe mate die tetumpu kat satu skrin ni :) hehehehehehehehehehehehe :) terus die stop maen game , aku pun pelik aa , asal die ni ? pastu aku usha aa die buat ape en , rupenye die tengah tengok video blue kat sebelah die , ASTARFIRULLAH :( celakenye member aku ni , then , ttbe jea yang member laen join sekali , time tu lah sume member aku jadi diam , sume tak kelip mate sekali pun sambil tertelan air liur , sampai camtu sekali en -.-  # errr , tapi aku tak aa , aku usha dari jauh jea , hewhehwhehew ;)


sape yang bace ni laki baik pun pompuan , lek aa , budak laki memang camtu , tanye jea laki mane mane , mesti pernah buat nye , kan kan ? jangan tipu weh -.- , alaaaa , tu time bodoh , bangang , celake lagi tu :) sekarang sume dh laen , masing masing dh fokus pasal pelajaran :) kan kan :) so , tinggalkan laa mende mende yang lagha tu ey :)



# Jadi renung renung kan , selamat beramal :D

1 comment: