BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 28 November 2011

Kesedaran :)

Assalamualaikum :) hekhek , sayang awok ketat ketat !-------------------> Fakkk aa weh nak maen sayang sayang ! geli aa ! ( ayah ) , takde aa , mane ade ayah aku cakap camtu , acah jea tu , hekhok hekhok ! gahahaha :) okay aa ape aku ni maen maen . okay , tadi en aku study aa , dalam pukul 4.00 camtu , study biology , rajen en aku :) hak hak ! -.- acah jea , aku pegang jea buku tu , then ttbe aku ade bukak tv1 au , pastu aku tgk aa cerite ni , cerite ni sempene maal hijrah au tapi aku tak tahu laa ape tajuk cite tu , bro bro bro ! sentapsss dohh tengok cite tuh , meleleh ar mate aku sampai buku biologi tu aku buat lap air mate aku :'( , sedih dohh , cite tu pasal sorang bapak ni yang soleh , pastu jage amal amalan die , cite tu banyak aa yang menyedarkan aku :( yang kite ni kat dunia ni sementare jea , kat akhirat tu lagi kekal abadi , hanye amalan yang baik jea yang menjamin kite ke syurga :)


Sedih ohhh , tengok cite tu :( eh ? okay aa weh , entri kali ni pendek jea , tak tahan sangat ni , sisa sisa makanan ataupun dikenali sebagai taik dah macam roller coaster dh nak keluar dari *&%££ aku ni ! kay ahh bai :)



# Renung renungkan , selamat beramal :)

No comments:

Post a Comment