BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 23 November 2011

Permulaan :)

Okay , fes fes aku nak cakap en , eh ? lupe lak , Assalamualaikum :0
tadi aku telah dibantu oleh seorang rakanku yang bernama qarin al-maduri untuk membantuku dalam hal hal blog ni ,# asal celake sgt ayat aku ni -.-
pastu , die adelah bagi tips tips sikit pasal belog ni pasal camne nak tukar layout , bla bla bla ,,and macam macam lagi aa , qarin ni pun ade belog gak , belog die ni famous koddd , adelah ribu gak aa follower die :0 Gempak en , so , kire untung aa aku en dapat tips tips sikit drpd master ni ;) hewhewhehew , die pun ade kate kat aku , ''kau ni baru lagu , so , tenang , kayuh slow slow lame lame kau paham gak pasal belog belog ni bagai ' . yeaaaah , betul tu , slow slow la dulu en , aku pun baru lagi :) thanks qarin sayang u ketat ketat :)


# aku sayang qarin sebagai kawan ey , korang jangan pikir 'gay' pulak , terajang korang satgi , acah jea :)

1 comment: