BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 30 November 2011

English is fun :)

Assalamualaikum semuaaaaaaaaaa :)
so , entri aku kali ni , English is fun . Okay bahase inggeris ni memang best , serious -.- aku memang suke gile , tapi , sayangnye aku tak bape mahir aa dalam bahase inggeris ni , sedih ohh :'>  tapi takpe , aku ade ramai member member yang master in english :) salah satu nye , member celake aku , serious -.- dienye perangai ,,, kalah setan pangkat sarjan weh -.- , kah kah kah ! sori qarin , aku tahu kau jahat jahat pun kau baik , comel , ade taman dalam hati kan :)--------------------------- okay balik ke pangkal jalan , aku suke bahase inggeris ni sebab aku suke tengok movie movie omputih ni , cool beb ! dengan action action die , wuhhhh , gempak beb ! dengan pompuan die lagi , lagi meletooop ! takde aa , aku tak tengok pompuan pun -.- then , dengan lagu lagu omputih lagi :) wahhh , best wohh ! haaaa ! jap jap , aku ade bace satu blog ni au , die ajar camne nak orang respect kite yang kite ni terer cakap omputih , haha , ape yang die ajar tu , aku rase nak buat aa , gahahaha !

                                                       ***************************

CARA-CARA yang diajar oleh sifuku :)

fes fes , cari aa majalah majalah omputih , macam aku , aku nak amek majalah CLEO , majalh tu pasal pompuan *(^% :) then , aku selak dengan laju sambil sekali menyeka rambut yang turun menjurai kedahi , Kaki pulak aku silangkan gaye mat salleh . Duduk haruslah bersandar .Confidence level aku tarik peringkat paling tggi punye . Padahal aku tak bace pon , sekadar tengok tengok betis sama paha makwe dalam tu jea , nak nampak kan keomputihan lagi , sesekali aku sebut aa ''hey ! nice body bitch ! bile nak gelak pulak , mesti macam omputih gak en , ahaaaakss ! Jadi member member kau yang dok rapat dgn kau pun mesti ade rase sikit respect aa .Nak tegur pun dierang tak jadi en :) ye aa , takut takut nanti aku bidas bahase inggeris kang :)


# untuk seronok seronok jea , Renung renung kan , selamat beramal :)

2 comments: